lördag 19 november 2011

Tavlor

Idag textar jag tavlor. Och det är fruktansvärt roligt.


---------------------


Lördag, underbara lördag.
Maken städar och jag jobbar. Det är så det ska vara va ?? Hihi.
Igår målade jag brädor vita, så idag textar och dekorerar jag. Mysigt att bara sitta och släppa loss fantasin.


Det kanske är lite tråkigt här på bloggen nu, det blir mest pyssel, men det är så det ser ut på dagarna nu fram till julskyltningen 1:a advent. Inredningen och hemmet har jag knappt tid med, men håll ut, 1vecka till så är jag på banan igen, förmodligen med en massa jul här hemma hihi.


Men nu måste jag fortsätta, och jag önskar er en lovely lördag!

1 kommentar:

Jenn sa...

Jeg vil også ha en som tar husarbeid når jeg gjør mine saker...ikke for det,far din lagde middag i dag og skal få lov til å tømme diskmaskin,jeg er snill sånn:))
Fine tavlor:)
Kram.