fredag 18 november 2011

Fredag... igen!?


Jag fullkomligt älskar dessa lampor, dom är hööööga, måste nog vara ca 80cm. Det är ett bra tag sen jag skaffade dom, men för er som är intresserad så finns dom på Albert&Herbert för ja gissa???? Jo 249:- jepp det är sant =0)
Tavlan som står på bänken är en present som vi själva gjort åt mannen i huset. Den har inte kommit upp på väggen ännu, men det ska bli det med.



Såhär ser det ut på skänken i köket just nu... ja just det kaos. Men det är bara att ta tills nästa helg. Det är skönt att ha översikt på det man gjort.


Nu önskar jag er en underbar fredag för nu ska jag måla tavlor som ska textas.


 

2 kommentarer:

Marie sa...

Duktiga du:)!
Jag gillar tapeten ni har i köket, är det en från Sandbergs tro?
Hoppas du får en fredagkväll med lugn och ro!
Kram♥

Thess sa...

Å vilka fina grejer du gör,hoppas att du får mycket sålt nästa helg.
Min besöksräknare har försvunnit bara ett kommatecken kvar,något förslag om vart den kan ha tagit vägen?
Ha en skön dag.

Kram Thess