söndag 20 november 2011

Söndag


Igår vart alla tavlor klara. Mycket skönt.
Dom ligger i pysselrummet, därav kaoset runtom.



Även dessa ljuslyktor i betong blev klara.


--------------------


Söndag igen då. Jösses va fort det går.
Jag får be om ursäkt för kvaliten på bilderna ovan, men idag har vi knappt något ljus alls inne. +2 grader och regn. Jag vill ha snö nu ju. Det är advent om en vecka och ingen snö, tråkigt.


Idag ska det fortsätta pysslas. Räknar med att vara klar med det "större" ikväll, så jag kan sy det sista småsakerna till veckan. Det blir bra det.


Önskar er en fin dag!

2 kommentarer:

Thess sa...

Jag är inte speciellt religös,men herre min skapare vad duktig du är!!!
Textar du för hand eller har du nägon form av mall?
Hoppas du har hunnit ha lite "helg" oxå.

Kram Thess

Kim sa...

Åh så mycket vacket det fanns här!
Lycka till på första advent, det kommer att gå jätte bra för dig!
Kram Kim