onsdag 1 februari 2012

Fortsättning och DIY

På hyllorna vid tv:n har det blivit ordning. Tycker jag iallafall hihi.
Inte så plottrigt, utan lite mindre grejer. Och jag triiiiivs.

Ser ni här på bildern? Tv:n sitter på väggen. Alla ni underbara goa bloggvänner tyckte att den skulle sättas upp så det gjordes igår. Det är inte riktigt klart än så det får ni se senare, men det blir så bra. Och jag är sååååå tacksam för era goa ord och att ni finns här och hjälper en förvirrad hjärna.
Goa söta vänner, ni är bäst!
Fortsättning hur det blev med tv:n får ni se när det är riktigt klart med boxar och sladdar.
Och nu har jag ett litet DIY-tips åt er. Dom här små "träden" kostade totalt 60:-
Krukorna 20:- och bollarna 10:- och det är suveränt för er som gillar myrten men inte får dom att överleva. Jag fyllde krukorna med akvariesand, kan nog tas jord eller grus, ja vad som helst som man har tillgång till. Sen hämtades en gren på ca 1,5cm i skogen. Och så byggdes dom ihop. Jag tycker dom blev jättesöta. Och betong, ja jag älskar betong som krukorna är i.
Vart har jag köpt sakerna? På Dollar Store självklart. Fynd affären.

Nu ska jag göra mig klar och luncha med en go vän.

Önskar er en fin dag!

8 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig en kanon trevlig onsdag!
Kramkram

Jenn sa...

Så bra at jenta er frisk igjen:)
Her går det litt i ett om dagen,har ikke tid til bloggen..men kanskje kommer det en oppdatering i kveld eller i morgen..er ikke hemmat før kl 19.00 tidligst i kveld..
Håper å få tid til kameraet snart:)
Kram og ha en fin dag!

Villa Vinkelhaken sa...

Kanonfint!

Ha en bra dag!
Kram Jenny

mariaikos sa...

Det ser fint och stilrent ut .
Lättare att dammtorka när man inte har så mycket på hyllorna .
Visst är det billigt på Dollar Store men många saker jag köpt är skruttiga . T.e.x muffinsformar som viker sig , lampa med alldeles för kort sladd . Men min dotter gillar den affären , hon var där nyss ;)
Kram ♥

Nilla sa...

Så fint det blev...och kul att tv:n hamnade på väggen. Tror nog det blev jättebra.
Kram

Isabelle sa...

Jättefint! :-) Helt i min smak!

jennys dockhus sa...

vilka söta små "träd". trevligt tips :)

Sofi sa...

Vilket bra tips Mia! Jag gillar ju myrten (och mina lever än så länge;) Ser fram emot att se bilder på tvn!
Kram kram