måndag 2 januari 2012

Jobbar på


Hej alla!
Hur har ni det?? Här är det fullt upp kan jag lova, julen åker ut med buller och bång just nu. Jag vill ha in ljusa fina färger igen. Det är härligt med julen, men så fort den är över så tröttnar jag direkt. Och va härligt det blir när det röda kommer bort. I love it!

Jag håller på och jobbar på en årskrönika också, en enkel sådan i hemmets anda... den kommer nog ut senare under dagen =0)

Den här dagen har inte kunnat starta bättre, maken fick jobb tidigt, när jag klev upp hade jag en underbar lapp i kärlekens tecken på bordet, termos klar med kaffe och kokta ägg i kylen till frukosten. Plus att han hade hunnit städa också , dammsög gjorde vi igår, men vi hann inte torka golven, så det hade han gjort och lagt ut mattorna. Vilken start på dagen va?? ♥♥ Underbart!

Nu ska jag fortsätta stöka på med årskrönikan och fortsätta dansa ut julen.
Hoppas ni alla har en finfin dag!

Kramar till er alla ♥
Ps, besöker er senare när min "datatimme" kommer hihi Ds

3 kommentarer:

Marie sa...

Det var inte dåligt att få vakna upp till det:)
Här är det lugna gatan, försöker smyga bort lite jul så inte min man märker det;) Jag är också sån, så fort julen är över så ska alla tomtar och allt rött bort!!
Hoppas du har en fin måndag/kram♥

Lizas Lantliv sa...

Jag är likadan!
Vill ha det avskalat o fräscht nu efter allt pynt!

Åh vilken fin gest, va gulligt av honom!

Trevlig kväll!

Kramar Liza

Thess sa...

Vilket undsrbart uppvaknande ha ha.
Och jag hållar ned dig,det är så härligt att ta fram julen men nästan lika härligt att få plocka bort den.
H aen skön kväll.

Kram Thess