tisdag 17 januari 2012

Fönster nr2


Jag hade ju 2 spegelfönster. Och här hamnade det andra. I hörnet vid sofforna.
Det ser lite tomt ut just nu, det ska dit något mer, frågan är bara vad. Måste nog kännas in lite.
En lykta hängandes på ramen?? Hmm, jaja vi får se , det brukar lösa sig.

Tisdag då... jag tycker dagarna går såååå fort. Men ju snabbare det blir vår desto bättre, eller vad säger ni?
Funderar på att måla en stege som jag har, den är inte vit men den ska bli vit (såklart hihi), så kanske man ska ta an sig det projketet idag? Det var riktigt längesen jag målade nåt nu så det börjar klia i målarfingrarna........
Har några saker som ska fixas innan, men sen ska jag måla, japp de ska jag!

9 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Kikar tillbaka, fint hos dig med tycker jag ♥ Ha en fin dag, kram Anna

Miruschka sa...

Det var länge sedan jag målade någonting också, man får som abstinens när det går för lång tid emellan;)
Det blir väl före-efter bilder va?
Kram♥

Livet på Vestergård sa...

Jag har en del måleriprojekt på gång , bara jag skulle ta mig tid för dem. Nu har jag bytt till pop up ruta så jag hoppas att det ska gå bättre att kommentera hos mig nu.
Kram Kicki

Sofi sa...

Så kul att måla!
Jag har också ett spegelfönster som jag målat, det ska jag nog leta fram!:)
Fint du gjort!
Kram Sofi

Vårt hem på landet sa...

Jag håller med, tiden springer iväg! Men snaaart är det vår!

Jag har aldrig sprungit på några gamla fönster, synd för de är så fina!

Kram, Emma

, sa...

Visst är det kul med gamla fönster. Jag tog fram ett efter jul, hängde ett hjärta i.
Nu bytte jag härom dagen, till ett annat hjärta. Jag har bild på bloggen om du vill bli inspirerad ;)

Kram Anna Lena

Nilla sa...

Så fina fönster! Jag undrar om jag inte har några gamla fönster på Österlen som jag skulle kunna använda. Åh, nu längtar jag dit ner.

HOUSE of MANDY sa...

Åh så skoj med ett litet projekt! Jag har också ett sånt när fint fönster förut, fast med glas i. Men sen skulle jag flytta runt det av nån anledning och vips så gick det sönder.. haha :P Så går det när man är klumpig.

Och tack goa du för de fina orden :)
Ha det fint.
Kram Amanda

Det vita dårhuset sa...

Hej Mia!
Ja det får nog bli så att rektorn kontaktas!!! Helt otroligt.....

En lykta i fönstret blir jätte bra :) Jag har ett stålhjärta med lite ris lindat runt hängandes i mitt :)

Kram Erika