tisdag 13 december 2011

Ren kärlek


Jag har en kärlek till renar. Och jag älskar min renkudde.


--------------


Goddag tisdag och hej på er bloggisar!
I köket har det blivit lite omgjort, skänken under tallrikshyllan åkte bort och kökssoffan fick ta plats där, jag älskar att pynta på skänken under hyllan, men platsmässigt är detta mycket bättre... hmmm.. ja efter lite lull-lull kanske det blir bra. Mycker kvar att göra då sakerna står hur som haver på tallrikshyllan hihi. Om jag hinner ska jag bjuda på mer helhetsbilder senare när det är klart.
Men nu ska jag snart ut och handla lite.
Dottern är fortfarande dålig, men det ska nog vända närsomhelst. Så maken är hemma med dottern medans jag handlar. Tack gode gud att jag har världens bästa make som alltid ställer upp! Jag älskar dig min kära man!


Vad gör ni idag då? Tycker det är lite dålig fart i bloggvärlden nu... har ni alla fullt upp inför jul??
Kramisar till er alla

3 kommentarer:

Amanda sa...

Åh.. vilken söt kudde. Jag förstår att du gillar den starkt!

Ha en mysig luciadag.
Kram Amanda

Thess sa...

Ha ha nu var du riktigt rolig,"ren kärlek"
Det säger lite om min humor =)Jag märker oxå av
att bloggtrafiken har avtagit,folk shoppar väll för fullt =)

Kram Thess

Lizas Lantliv sa...

Vilken fin soffa!
Blev ju så bra där!

Trevlig kväll!

Kram Liza