måndag 12 december 2011

Kaotiskt


Den här ljusslyktan fick jag av min mamma, härligt rostigt brun och lyser så fint. Hög och vacker!


Goddag på er bloggisar!
Det va nog inte så konstigt att dottern inte sovit bra, efter en av de värsta nätter (igår) och en extremt "grinig" dag blev det en sväng på akuten, och där konstaterades halsfluss och öroninflammation. Och hade inte "föräldrainstinkten" sagt att nåt är fel så vore det svårt, för inte en antydan till feber... mycket konstigt.... men nu har hon fått penicillin som vi får bokstavligt tvinga i, stackars liten. Usch! Men nu ska det förhoppningsvis snart vända.


Julmarknaden gick jättebra, tyvärr fruktansvärt dåligt med folk =/ det va synd verkligen, men det va roligt att få komma ut lite. Så om någon har nån julklapp kvar att köpa och inte vet vad så finns det tavlor att beställa av mig.  Och ska ni få dem före jul hör av er så fort som möjligt på smirre47@hotmail.com



Dessa har mått 35*14 och kostar 100kr + frakt (skulle tro ca 65kr)



Dessa har mått 40*7 , finns ett fåtal kvar. Prins-tavlan är tyvärr slut. Pris 60kr + frakt.


Kontakta mig på smirre47@hotmail.com vid intresse. Så får ni mer info vad som finns kvar, ordspråk osv.


Japp så ser det ut och nu ska vi snart klä granen här hemma  så det är gjort, här hemma kläs den tidigt, sen åker den ut tidigt också hihi.


Nu ska det intas lite lunch sen städas lite, får se hur mycket dottern tillåter, lillstackarn.


 

3 kommentarer:

sirpa sa...

Hej !

Stackars liten ! Hoppas att hln kryar på sig snart !
Ingeng kul när dom små liven ör sjuka ;(

Vilken mysig blogg du har !

Hoppas att ni får wn mysig kväll !

Kram

sirpa sa...

Hej igen !

Vad kul ! Du ör inte ens så gammal...
;)
Jag börjar bli en gamling ! ;) nej då det ska jag aldrig göra.
Visst ör det härligt med en stor familj!
Skulle kunna ha hur många som helst.

Hoppas att hon kryar på sig !
Ta had dom henne och er ! Kram.kram
nu ska jag mysa med vpran 13-åring !

Thess sa...

Men stackars liten,allt på en och samma gång.
Vad synd att det inte kom så mycket folk.
Hoppas du får en mysig Lucia i morgon.

Kram Thess