onsdag 26 oktober 2011

Enkel kudde


En enkel kudde. Tryckte texten med schablon från stoff och stil. Stjärnan klippte jag ut i fleece och limmade fast med textillim. Nu pryder den våran säng. Och det vart riktigt fint!


Idag har vi städdag här hemma, inte så värst kul, men vi är en stor familj så det blir stökigt fort. Härnäst står tvättstugan på schemat... önskar mig en stooooor tvättstuga, drömma går ju =0)
Just nu går våran tvättstuga i nån mörkblå hiskelig färg, yäck.... planen är att nån gång i framtiden måla om. Vitt golv och vita väggar.... Härlig förvaring, ljust och snyggt *Drömmer*
Men det ska göras, i vår kanske?

3 kommentarer:

Lizas Lantliv sa...

Hej!

Tack för kommentaren hos mig, nu hittade ju jag till dig!
Får säga desamma, jättefin blogg o så mysigt hem!
Måste titta runt lite till! =)

Ha det fint!

Kram Liza

Thess sa...

Hej
Vilken fin blogg du har.
Verkligen jätte härlig och inspirerande.
Älskar dina gjutna änglavingar,har själv
tänkt mycket på att gjuta i betong men tänkt vänta till i vår när jag kan vara ute,men vilka härliga tips.
Och vad glad jag blir att du har hittat till mig!!
Skönt med någon mer som är" nybörjare".

Kram Thess

Livet på Vestergård sa...

Jag instämmer med de övriga. Vilken fin blogg du har.
Jättefin kudde du sytt också !
Kram Kicki