söndag 8 juli 2012

Tips

Nu mina vänner ska jag ge er ett hejdundrande tips. I en solfattig sommar. Och med 4 barn hinner man inte ligga och pressa i solen direkt.

Så jag tipsar om Acos sunkissed produkter, bygger gradvis upp en jättefin färg. Smörj en gång om dagen tills du uppnått färgen du vill ha, sen varannan till var tredje dag. Helt suveräna är dom. Kom ihåg om du har torr hud, peela först och smörj in dig. Och sen kan jag intyga att det blir jämt och snyggt.


För ansiktet.
För kroppen, med lätt skimmer.

Det gick bra för oss med alla förberedelser, gräset blev klippt, staketet ( som rasade i stormen) är borta, rabatter rensad, sen började det ösregna och det verkar inte vilja sluta. Måtte det bli en lucka imorgon så vi hinner trimma överallt!!!

4 kommentarer:

Jenn sa...

Den der så dyr ut..men hva vet jeg:)Har dårlig erfaring med sånne kremer,det smitter av seg på klærne..inte bra inte.
Men funker den skal jeg prøve,orker ikke ligge i solen å trykke:)
Kram og ha en fin dag!

Miruschka sa...

Vad kul att du är tillbaka i bloggvärlden, har saknat dig!
Någon brist på sol och värme lider vi inte av här i norr, HÄRLIGT:)
Kram♥ och hoppas ni får huset sålt!!

Ekenäsliv sa...

Sååå himla kul att du är tillbaka Mia, har tyckt att det ekeat tomt här hos dig!! Gott att höra från dig igen vännen:) Håller nu tummen hårt för att det ska gå bra på visningen!!!
Kram på dig härliga du!

Vita huset 28 sa...

Hej vilket bra tips, jag som börjat jobba igen efter semestern kan då hålla den lilla bränna kvar som jag lyckats fått :)

Brukar ha dålig erfarenhet av brun utan sol produkter, att de luktar skunk!
Luktar denna mycket?
O är de en dyr produkt?

Hoppas visningen går bra.
Kram Camilla