tisdag 10 juli 2012

Lite inredning då

Även fast det inte händer mycket med inredning så kan jag bjuda på någon liten bild.

Här i korgstolen sitter jag och tittar på akvariet som står mot väggen bredvid. Tyvärr är dynan alldeles skrynklig, men vår minsta dotter har svårt att låta den vara ifred hihi.

Idag är det tvättdag här hemma, jag har en stor stor tvättkorg att gå igenom. Men så gött när allt är klart.

Jag har fått lite frågor om BUS:en i inlägget nedanför, båda tillsammans går på max 150:- och det är inte alls lika stark BUS lukt som andra krämer. Jag tycker absolut det är den bästa jag provat.

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad rogivande att sitta och titta på ett akvarium. Kan tänka mig att det är en favvo plats det där :)
Kram

Liza sa...

Men heeeej vännen!

Va kul att du är tillbaka!!
Har saknat dig o dina inlägg! =)
Låter bra att du har blogglust igen!

Ha det fint!

Kramar Liza

Miruschka sa...

Jag märker en STOR skillnad på tvättkorgen nu med bara två barn, annat var det när alla fem bodde hemma;)
Skitväder har vi här idag, men då kan man fixa och dona inne istället!
Kram♥

Ekenäsliv sa...

Hallå där!!!
Här har det också tvättats idag minsann och strukits och städats… Phu! Åker på semester på torsdag och sen vill man ju komma hem till rent hus och tom tvättkorg för då har man ju massor tvätt med sig hem ju;))
Kram kram Anna