tisdag 10 januari 2012

Vitrinskåp och jag


Min lilla Tilda som jag sytt själv pryder vitrinskåpet i vardagsrummet.

Jaha så var det de där med att presentera sig själv, på riktigt. Med bild.
Är det nåt jag inte gillar så är det att vara med på bild och när jag knäpper själv blir det så stelt och konstlat på nåt vis... Men aja... ni ska få se... Usch, vill inte!



Usch, man ser verkligen på bild hur mycket man har och jobba med, har tom dubbelhaka. Och det har jag inte i normalvikt. Blääää. Jäklar vad jag ska kämpa bort mina 22kg. NYSS!
Japp, så ser jag ut nu...

*Tror jag satt 10min innan jag tröck på publicera knappen, snacka om att ha ångest haha*


15 kommentarer:

Liza sa...

Men vännen, du är ju JÄTTEFIN! ♥
Supersöt!!
Äntligen har jag ett ansikte på dig! =)
Förstår att du inte trivs med extrakilona, det gör inte jag heller...
Fast andra tycker nog aldrig det är så farligt som en själv!

Vilken fin Tilda du sytt!
Skulle vilja ha en jag med!
Fast jag har nog inte tålamod till det..

Trevlig em/kväll!

Kramar Liza

Miruschka sa...

Men herregud...jag trodde du var mörk och hade kort hår, tänk att man alltid gör sig en föreställning av hur människor ser ut:)
Tycker inte alls att det ser ut som +22 kg, men det där känner man själv!
Du är riktigt modig som "visar upp dig" fast du egentligen inte vill;)
Kram♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla rara du..:)
Jag känner igen det där..alltid svårt att se sig själv på bild men jag tycker du är jättefin:))))
Kul att få ett ansikte!

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

alegni sa...

men snälla du, var har du de där 22 kg du har tänkt gå ner? du är ju ursnygg som du är!
kram
ingela

, sa...

Jag håller nog med alegni. Var är dom 22 kg du tänkt gå ned? Vid fotknölarna eller ;)
Du är super fin! Byter gärna!
Har inte du fyra barn också?

Fin ängel för övrigt... Något du syr på beställning =)

Kram Anna Lena

HOUSE of MANDY sa...

Neej inte ska du ha ångest heller. Du är jättefin :) !! Kul att se en liten bild på dig :)

Ha en fin kväll.
Kram Amanda

Jessica sa...

Du är så fin! Precis som du är! <3 <3

lyckobo sa...

Du oroar dig heeelt i onödan, du e ju hur snygg som helst med underbart långt hår, det vill ju jag också ha!!! Själv var jag ju senast på foto med en löjlig urgammal skinnmössa :D
Roligt att få se ansiktet bakom bloggen, blir så mycket mera personligt på något sätt då!
...och du, glöm detdär med extra kilon, huvudsaken att man e frisk och mår prima!!!

mariaikos sa...

Du behöver inte vara orolig , du är ju JÄTTEFIN !

Jag har ett likadant vitrinskåp i vardagsrummet som maken målat vitt .

Kram ♥

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Så snygg du är! Men jag vet ju hur det känns när man har ett gäng extra kilon som man vill bli av med.
Så snygg i håret du är, har du bara färgat underhåret eller?

Kram Susanne

Min resa sa...

Hej vännen.

Får nog hålla med de andra här. Vart e de där 22 kilona???

Men jag om någon, vet hur man känner inne i sig själv om man inte är nöjd, så jag förstår helt och hållet hur du menar. Men du är verkligen jätte fin, kom ihåg det, och modig som trots klumpen i magen publicerade inlägget:). Och tur för oss, att få se en sån heting där bak bloggen:)

Kram Camilla

Titta in hos Thess sa...

Men vad roligt med ett ansikte och du ser inte alls ut som jag trodde ha ha jag som trodde du var mörkhårig ganska kort hår och glasögon????
Gud vad komiskt.
Jag om någon förstår det här med kilona ,men jag tycker du är fin som du är =)

Kramar Thess

Sofi sa...

Hej Mia!
Jag tycker du är jättefin!
Kram Sofi

Liza sa...

Vi va ju där o köpte garderob innan jul!
Åh.. tänk om vi kunde åkt ihop!! =)
Förresten var håller du hus i vårt avlånga land...?

Ha en fin dag!

Kramar Liza

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Du behövde absolut inte har nån ångest...

Du är ju jättesöt!!

Men bara för att andra tycker man är fin och ser smal ut så behöver man ju inte känna sig så själv. Vet ju själv hur det är!! Nånstans tar ju kilona vägen ;))

Vi ska allt kämpa och till sommaren då ska vi vara smalare, fin är du ju redan!

Kram kram