söndag 29 januari 2012

Skål... funderingar

Jag gillar skålen som jag visat förut när jag hade tulpaner i den.
Just nu har jag "prov" slängt ner en icke äkta blomma för att se hur det kan bli.
Kan det bli bra om jag fyller med lite mer sand och sätter i ett par hjärtan på tråd?
Eller har ni några andra förslag??
Jag vill få till det med skålen, för jag gillar ju den verkligen....

Dottern är på bättringsvägen, hon har hittat tillbaka till sina hyss och då vet man att det är på rätt väg hihi.
Så idag ska jag möblera om i vardagsrummet. Ja jag är lite knäpp så där. Jag kan inte ha det lika för länge. Jag vill ha lite förändring, känna att det känns "nytt"
Och idag ska det göras riktigt, varenda pinal åker ut därifrån, sen ska det lull-lullas i lugn och ro.
Jag blir som ett barn på julafton hihi.

Vad gör ni alla idag då?

8 kommentarer:

Marina sa...

Sv. kul att du gillar min blogg :)välkommen tillbaka!

Miruschka sa...

Jag tog en rejäl sovmorgon, vaknade klockan tio!!!
Sen ska jag och "småtjejerna" iväg för att köpa varma skor, det är ju snart friluftsdagar så då duger det inte att komma med Converse:)
Kram♥

HOUSE of MANDY sa...

Aa finfin skål det kan jag skriva under på ;)

Jag har haft en ganska lugn dag.. kikat vidare på lite iPhone skal :P Jag har ju dock inte problemet att jag "tar fel" eftersom jag bor själv :P Men frågan är om det inte är mysigare att ha det som du har det ändå.. hihi.

Kram Amanda

mariaikos sa...

Det blir säkert fint med hjärtan på tråd blommor i men om dom trivs där vet jag inte .
Du kan ju ha stenar , värmeljus och någon prydnadsak om du inte har blomma i . Vatten med flytljus . Testa olika ....
Skålen är snygg .
Jag möblerar nästan aldrig om ;)
I dag har jag bara varit hemma . Vi har -25 grader ute nu så det är skönast inne .
Kram ♥

alegni sa...

Det är nog bara belysningen här hemma hos oss som gör att målarvitt ser ljusgrått ut. Vi hat ett uterum utanför vardagsrummet, och det är uterumstaket som ger ett grått sken, tror jag.
Kram
Ingela

Sofi sa...

Tror att det kan bli fint med hjärtan på trån i, prova!
Så kul att möblera om, det gjorde jag ofta när jag bodde hemma, nu blir det allt för sällan, tyvärr;)
Kram på dig

Ekenäsliv sa...

Hjärtan på tråd eller plättar i luften är ju himla söta tycker jag. Blir säkert fint hur du än gör.
Aj, så hon har halsfluss din dotter med... Både jag och min dotter har lätt för att få det. Så imorgon blir det VAB, fast i ärlighetens namn gör det inte mig något... Är lite slut efter en ganska "översocial" helg;-)
Va söta hjärtanen var med!!
Hoppas ni får en fin dag imorgon!
Kram Anna

Vardaxlyx sa...

sv: Angående Macaronsen så är dem JÄTTE gota men i min smak lite föööör söta =) och inte bara utseendet utan smaken!
Kramkram i massor