fredag 20 januari 2012

Min utsikt idag

Min utsikt när jag bloggar idag. Och vad kan det rosa vara?

Självklart tulpaner hihi.

Då har vi freeeedag. Åh vad jag älskar fredagar, man har hela helgen framför sig. Underbart!

Igår vart det dåligt med påhälsningar hos er. Och jag ska berätta varför.
För ganska många år tillbaka började jag följa serien glamour, haha ja jag vet. Sega, jobbiga serien.
Och jag vet inte hur måååånga ggr jag fått ett mindre utbrott för det tar sån tiiiiid i den där serien. Och blir det spännande tar det dagar/veckor innan upplösningen.
Och igår va ett sånt avsnitt. Då fick jag nog.
Så igår kväll satt jag framför datan och tittade på glamour på youtube. Så nu vet jag det mesta hihi.
Mycket bra. Det är bra ibland, det där youtube, hihi.

Men nu ska jag snurra ett halvt varv och ta hand om disken som inte går in i diskmaskinen av sig självt.

Hoppas ni får en fin fredag. Jag kikar in till er alla senare =)

7 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Heeeeej!!!! Va kul att du kikade in hos mig och lämnade en kommentar, Tack!!
O my så fint du har det hemma!!!!! Du har en bild i högra listen på en liten vit ängel som ser ut som en tilda-ängel, har du gjort den själv?? Jättesöt är den iaf=)
Ha en härlig fredag! Hit kikar jag gärna in igen=)
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Jag köpte hem massa material innan jul och hade ambitionen att hinna göra den INNAN, ha ha ha... Men de är ju söta året om så vad gör det;-) Idag har vi pysseldag, dottern och jag. skönt att softa hemma så här en hel dag!
Ha de fint!
Kram Anna

Min resa sa...

Hej vännen!

Haha måste bara skratta lite, för jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Fast för min del har det varit Våra bästa år (Days of our lifes) som jag följt trofast i flera år. Men för några år sedan fick jag nog, det var droppen när en kväll i serien utspelade sig över en period på ca 6 månader, alltså hur är det möjligt, haha skrattar ihjäl mig. Men som du säger...Youtube is the sh*t;).

Ha en underbar helg, håller med dig såklart. Finns ju inget bättre än fredagar, och lite nya blommor som pryder bordet.

Ha en underbar helg.

Kramis Camilla

Nilla sa...

Nej det är inte alltid man hinner med. Det finns ju annat än bloggen ;o) Fin utsikt du har i dag. Jag köpte också rosa tulpaner i dag. Ser dem just nu hihi. Trevlig helg och Kram

Livet på Vestergård sa...

Vacker utsikt! Javisst är det härligt med fredag. Önskar dig en skön helg.
Kram Kicki

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Häärliga bilder..:)

Trevlig helg till dig
Kraam Susanne

Sofi sa...

Det är så fint med tulpaner! Vet hur det är att fastna i tv program, har plöjt "Du är vad du äter" programmen den senaste tiden på tv4 play;)Man blir ju lite hjärntvättad måste jag säga:)
Trevlig kväll Mia!
Kram Sofi