torsdag 12 januari 2012

Lite sovrum


Idag får ni se en liten glimt av sovrummet. Som just nu präglas av New England.
Det går i vågor ( mest efter årstid) det där, ibland vill jag ha romantiskt och ibland med inslag av just new england.


Vi har råspont på väggen. Och jag trivs kanoners med det. Har haft det i ca 1år och jag har aldrig tröttnat.
Det syns lite grann av sänggaveln och den har jag gjort själv, av en stor spånskiva, skumgummimadrass och tyg som jag häftat fast. Billigt och bra och man kan byta tyg när man känner för det. Lovely.

Vi hade en riktigt mysig dag igår, och jag ska villigt erkänna att jag fuskade, det slank ner en tårtbit. Men är det kalas så är det. Jag får väl promenera bort den hihi.
Liam vart jättenöjd med dagen och idag kommer det fler hit och ska gratta honom.
Men jag lovar mig själv, idag blir det inget extra att äta för mig!

Nä nu ska jag ta tag i dagssyslorna.
Förresten, det vart möblering igårkväll. Skänken i vardagsrummet fick flytta in i köket under tallrikshyllan, jag vill lixom ha en bänk där. Att lull-lulla på.
Sofforna fick plats efter väggen igen och kökssoffan åkte ut. Jajemen. Så vi hade att göra igårkväll.
Så det ska bli kort på det med hihi

3 kommentarer:

Jessica sa...

Man får unna sej ibland.. ;))


Kram! <3

Miruschka sa...

Jag ÄLSKAR råspont, det är så himla snyggt!
Klart att man ska få ta en kaka, bulle eller tårtbit ibland, annars vore det hälsosamma livet outhärdligt!
Ser fram mot foton på hur det blev efter ommöbleringen:)
Kram♥

Sofi sa...

Vilket fint sovrum ni har, helt i min smak:)
Klart man måste få unna sig något gott ibland!
Kram på dig!