fredag 13 januari 2012

Krångel med blogspot??



Jag kan ju lätt säga att det inte är läge för ändringar på blogspot nu, ni ser ju hur min banner ser ut. SUCK!

Här sitter jag med tandvärk och tänkte roa bort tankarna med lite design på bloggen. Det slutade med huvudvärk också.... Fler med problem??

Jaja ni får leva med att det ser ut som skit på bloggen nu... men vad är det med blogspot.. allt krånglar ju nu??

Tjohoo jag fick till headern iallafall. Men jag varnar er, använd inte explorer till blogspot nu! Jag använde Firefox o nu funkar det... Hmm konstigt.

Nu går jag ifrån datan, när man har tandvärk ska man krypa in i ett grotta för minsta lilla som krånglar så exploderar man.
Hoppas på en bättre dag imorgon! Hon trodde det tandis iallafall. Så jag litar på henne. Hoppet lever jag på nu.

1 kommentar:

, sa...

När man väl börjar fixa och trixa med bilder så får man ju grå peruk + att tio timmar förvinner, svisch!!
MÅSTE ta tag i en ny header till min.
Och jag ska säga dig att varje gång jag öppnar din blogg så slår det mig vilken fin header du har!
Du ska vara såå nöjd!
Annars hade vi inte kommi tillbaka ;)

Kram Anna Lena

Hur gör du förretsen din header? I vilket program?
Har sett ut några bilder som jag ska använda mig av till min, den dagen det händer...