onsdag 7 december 2011

Lill-lördag

Rutigt och prickigt, det är fint det hihi.


Onsdag idag ja. Kan nån tala om vart veckorna tar vägen??? Jag förstår inte.
Här sover tösen fortfarande dåligt, hon tror tydligen att bara för att man är snorig så kan man inte andas med näsan alls. Hon tycker det är äckligt när det "rosslar" i näsan. Besvärligt värre, och jag hoppas det är över snart, för nu är jag som en zombie.
Men allt är klart till marknaden *Jippi* och jag längtar som en tok tills söndag, det ska bli såååå kul.


--------------


Från en sak till en annan, jag funderar på att byta tema ikväll, så är det kaos här och ser sådär megatokigt ut så är det bara jag som slåss med datan, ja det får bli min lill-lördag hihi.
Wish me luck höhö.

3 kommentarer:

Thess sa...

Det är ett litet elende när dom är sjuka dom små liven,min hon sover redan 20.48 börjar nästan tro att det är något fel bara för att hon REDAN har somnat =).
Nya headern blir jättefin.

Amanda sa...

Hej.

Vilken härlig blogg du har! Roligt.
Jag tycker det ser riktigt fint ut här så jag gissar att du redan har fixat om ;) Hihi.

Ha det fint.
Amanda

Marie sa...

Åh vad jag gillar er kökstapet, så stilren!
Hoppas lillan sover sig igenom hela natten, jobbigt för alla när det blir så där.
Kram♥