lördag 5 november 2011

Pyssellördag


Jag fyller år snart och min make frågade vad jag önskar mig. Jag vill såååå gärna ha dessa muggar från Green Gate till juletider. Jag tycker dom är sååå vacker. Tänk va fint på kökshyllan med annat juligt. Yes, me like!


Idag ska det donas, på hög nivå. Jag har 3 olika projekt i hjärnan just nu. Pyssel alltså. Så idag blir det inget chilla i soffan. Men när man har så mycket i huvudet, blir man lätt lite stel, i vilken ordning ska jag ta allt.. känner mig lite som den här filuren...



Knäppt i somras på Skansen.



Saknar mina plättar i luften också, jag som trodde jag fått gröna fingrar, dom va nog inte så gröna. Men jag ska införskaffa en till, ett försök till. För det är minsann inte så roligt med 3miljoner blad på golven när den börjar ge upp...


Nä, nu är det dags att dra fram mina pysseltankar. Vart rätt osammanhängande inlägg idag. Men så känns det i hjärnkontoret idag också, hihi.


Önskar er en lovely lördag!

Inga kommentarer: