söndag 6 november 2011

Planering

Då har även jag börjat planera till advent. Ja med 3veckor kvar är det nog dags. För veckorna har ju en tendens att springa iväg. Snart sitter vi där med första ljuset tänt.


I köket tänker jag ha kvar mina vita hissgardiner, men på cafestången kommer det bli gammaldags jul i form av detta tyg



Från Jotex.


Sen blev det en stjärna till vardagsrummet, har haft röda förut, men vitt känns mer bekvämt ;-)



Stjärnan är det bra pris på hos Ellos just nu, skynda fynda.


Nu ska jag återgå till mitt pyssel, det jag håller på med nu är "några dagars projekt" så fortsättning följer.


Söndagskram!

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja, nu går det fort!!
Jag sitter med min julklappslista och funderar, det är ju några stycken jag/vi ska köpa till. Men hur man än vänder och vrider på det, så är det en härlig tid som väntar:))
//Marie

Ann-Christine sa...

Jag har också börjat fundera lite så smått på julen. Jobbar med julvaror hela dagarna, men har faktiskt inte fått nån riktigt julkänsla ännu, som tur är. Men när den första snön kommer - då!
Visst gäller det att börja i tid, särskilt om man tänker beställa hem tex gardiner och sånt.

Må så gott!
Ann-Christine