onsdag 23 november 2011

Att äntligen ha just den

Nu börjar vi med att ursäkta ljuset, men ni vet hur det är så här års, yäck!
Får ta hjälp av glödlampor och hur snyggt blir det då?! Men ute är det ju gråare än gråast.


Men jag har fått den!!! Den jag letat efter!
Igår på min födelsedag fick jag byrån av min far och styvmor som passar perfekt i hallen. I vårt svårmöblerade hörn.
Det blev så bra så bra, så nu springer jag runt och lull-lullar och donar... åh mitt hörn är komplett hihi.
I'm so happy!!!!!


-------------------------------------


Sähär ser det ut i hyllorna i mitt pysselrum just nu. Fick sätta upp en svart gardinstång till alla hjärtan, och då har några till kommit till sen igår, nämligen 12 julhjärtan (så dom är inte med på bild)
Men det börjar ta sig



Snart är det söndag, spännande och grymt nervöst!!


Jag ska försöka få fram julkartongerna idag också... måste ju få lite advent här hemma.
Mysigaste tiden på året är på ingång, åååååhhhh så mysigt!

1 kommentar:

Marie sa...

Men oj vad du har jobbat på bra, vilka fina saker!!!
Hoppas du får en lugn kväll så du hinner ladda batterierna:)
Kram♥