torsdag 13 oktober 2011

Lungt tempo

Eftersom förkylningen håller i sig går det mesta i lungt tempo just nu... så idag pysslade jag ihop detta:



Enkelt, konservbrukar, scrapbook-papper och lim. Mät till en pappersremsa i lagom höjd och bredd, limma sen fast på konservburken. Nu är det tyvärr vassa kanter på mina efter locket, så dom ska slipas ner med en rasp. Men dom blir fina i hobbyrummet med tex saxar eller pennor i =0) och jag ska bjuda på mer foton från hobbyrummet såsmåningom.


Går ni i tankarna om att fixa ett hobby/pysselrum så måste jag få tipsa om en sak. Gör ett HÖGT bord. Maken byggde ett högt bord av ett sånt där billigt Ikea-bord, kapade till ben själv (tog bort de gamla). Gör det så högt så ni kan stå vid bordet. Det är det mest användbara jag har. ALLT jag klipper/mäter gör jag där. Det är den absolut bästa platsen i mitt pysselrum.


 

1 kommentar:

Jessica sa...

Jätte fina! :))