måndag 17 oktober 2011

Det tar sig..

Det börjar på och tar sig i vardagsrummet... jag flyttar grejer och springer omkring som en yr höna *höhö* Tänkte ge en sneakpeak på en vägg. Men nu varnar jag för kass bildkvalite, lånade dotterns kamera och den kan jag inte med, jag är mer haj på systemkamera haha.



Jag bara lööööööve vårt vitrinskåp, är så glad att vi sålde vårat stora istället för detta. Och ser ni köpmannadisken?? Det saknas handtag och så har vi bundit en tråd mellan skåpet, man tager vad man haver när man har en 1åring på ständig "upptäckarjakt" hihi. Men den här veckan måste jag ta mig i kragen och fixa nya handtag till disken. Så är det bara! Sen är det en låda som lutar också. Denna disk måste "renoveras" för jag slänger den inte. Den fick jag som 20års present av min far. Så den betyder mycket för mig.

Inga kommentarer: